ma in da house

ma in da house

27.1.10

~tolonglah...~


luahan aku pada hari yang amat membosankan ini...
erm sedar tak sedar aku telah membuat keputusan semlm untuk pergi ke KL...
so dalam masa yg sama,kirenye aku dah melanggar jji2...
tp aper boleh buat,hasrat tetap di teruskan...
so skang,aku lah yg tanggung...
tak tahan rase nyer...sama ada baik atau pun buruk,akan ku tempuhi jua...
kalu nak gila pon gila la kan...pe bleh buat...
nasi sudah jadi bubur...tp jika berpanjangan,alhamdulillah...
apa lagi yg nak aku katakan...aku buntu..
tiba2 lak tadi, tadi kawan aku isma,msg..bertanya kan khabar dan mengenangkan aku dan kawan karib aku sorang ni...herm salah faham kate nye...kalu aku ader msg leh tunjuk ape yg dikatekan pada aku dulu...herm..salah aku ker...erm tak paham toi ler..
erm tp bio le...masalh mmg le tak abeh2...ader jer...
erm ape yang penting skang ni,B tolong la faham..org da tak de perangai cam dulu...
org da berubah...tolong la faham...org sayang kat b sowang jer...tak de org lain daaaaa....eeeeeeeeee...
herm...bosan tol la!!!~serabuttttt!!!kusut!!!





No comments:

Post a Comment